Telefon całodobowy (+48) 71 338 19 19

KLAUZULA INFORMACYJNA  RODO

Realizując obowiązek administratora danych wynikający z treści art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. dalej: RODO – informujemy, że: 

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:

GLORIA FUNERAL Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Kwiatkowskiego 13, NIP: 8971760829 Numer KRS: 0000713184

oraz 

GLORIA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Kwiatkowskiego 13, NIP8992839594:  Numer KRS: 0000988029

  1. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:

    a) 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Powyższe zadania wynikają z przepisów Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych z dnia Dz.U.2020.0.1947 i aktów wykonawczych do Ustaw, rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów Dz.U. 2001 nr 90 poz. 1013

    b) Podjęcia działań przed zawarciem umowy, lub wykonania umowy świadczenia usług pogrzebowych, realizacji usługi kremacji – spopielenia zwłok ludzkich, sprzedaży urny, trumny, akcesoriów pogrzebowych, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, (art.6 ust. 1 lit. b RODO);

    c) Wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze: wystawiania faktur i dokumentów księgowych i podatkowych i innych dokumentów niezbędnych do dokonania usługi pogrzebowej, (6 ust. 1 lit. c RODO).

  2. Państwa dane ( imiona i nazwiska, PESEL, numer i seria dowodu osobistego, adres zamieszkania i adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, numer konta bankowego, dane dotyczące zatrudnienia, numer legitymacji/świadczenia emerytalnego, dane o waloryzacji świadczeń emerytalno rentowych, dane osobowe niezbędne do uzyskania świadczeń ZUS, dane dot. stanu cywilnego), będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji określonych powyżej celów, a po tym czasie przez okres i w zakresie przewidzianym dla archiwizacji dokumentów na podstawie przepisów prawa, zgodnie z obowiązującym rzeczowym wykazem akt, obowiązującym u Administratora, a także ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami.

  3. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane urzędom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub podmiotom, którym Administrator może powierzyć Państwa dane, w drodze umowy zawartej na piśmie.

  4. Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.

  5. Podanie danych w celach związanych z wykonywaniem obowiązków prawnych jest obowiązkowe. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne, uniemożliwia korzystanie z usług Administratora.

  6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

  7. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia, że jej dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem przepisów prawa.

  8. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały profilowaniu.